- Analizirati i razumjeti osnove komunikacije u sportu i sportskoj rekreaciji
- Unaprijediti vlastite komunikacijske vještine i usvojiti tehnike nenasilne komunikacije (javno govorenje/prezentiranje, aktivno slušanje, empatija, JA poruke…)
- Adekvatno prepoznati i reagirati na individualne potrebe djece s kojom se radi, kao i drugih dionika sporta i sportske rekreacije
- Osmisliti aktivnosti kojima bi se unaprijedila komunikacija u sportu i sportskoj rekreaciji Opisati i razumjeti opseg, pojavne oblike i uzroke vršnjačkog nasilja u sportskom pkruzenu, posebice u kontekstu grupnih sportova
- Razumjeti, izraditi i koristiti osnovne strategije izgradnje sigurnog okruženja unutar sportske skupine/a, tehnike rješavanja sukoba i vršnjačke medijacije
1.Vrste i oblici komunikacije (što je komunikacija, verbalna i neverbalna, interpersonalna, intrapersonalna, masovna, grupna, izravna, neizravna…) 2. Komunikacija u organizacijama (sheme komuniciranja, neformalna, formalna, horizontalna i vertikalna, interkulturalno komuniciranje, glasine kao način komunikacije, organizacijska klima; izgrađivanje odnosa u nastavi) 3. Prepreke u komunikaciji na razini pojedinca i na razini grupe (organizacije) 4. Prezentacijske vještine (prvi dojam, kongruentnost poruke, ometači pažnje, neverbalna komunikacija – mimika i geste, trema njezino prevladavanje, najčešće pogreške u javnom nastupanju i prezentiranju, glas i ton, vježbe za glas i izgovor, gostovanje priznatih profesionalaca koji rade u elektroničkim medijima) 5. Nenasilna komunikacija (aktivno slušanje, empatija, JA poruke, rješavanje sukoba, medijacija…) 6. Nasilje u sportskim skupinama i načini njegova sprječavanja/suzbijanja |
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
Bognar, L. (1998.) Govor nenasilja, http://ladislav-bognar.net/drupal/ |