Nakon uspješno završenog premdeta student će moći: – razumjeti i prilagoditi sadržaje rada djeci predškolske dobi uključenim u različite sportove – primijeniti i evaluirati dijagnostičke testove kinantropoloških obilježja djece predškolske dobi, – konstruirati i provesti igre usmjerene na razvoj motoričkih i funkcionalnih sposobnosti djece predškolske dobi. – kreirati različite sportske programa za djecu predškolske dobi prema uputama Agencije za odgoj i obrazovanje, – planirati, organizirati i realizirati sportski program u ustanovama za predškolski odgoj i obrazovanje. |
Predavanja i vježbe 1. Obilježja motoričkog, funkcionalnog i emotivnog razvoja djece predškolske dobi 2. Vrste sportskih programa u predškolskom odgoju 3. Pisanje kraćih sportskih prfograma za postupak verifikacije od strane Agencije za odgoj i obrazovanje 4. Oglašavanje i informiranje roditelja o sportskom programu 5. Dijagnostika kinantropoloških obilježja djece predškolske dobi 6. Praktična provedba sportskog programa s djecom predškolske dobi 7. Evaluacija rada u području predškolskog odgoja 8. Suradnja kineziologa s roditeljima i radnicima u predškolskom odgoju |
1Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
1. Neljak, B. (2009). Kineziološka metodika u predškolskom odgoju. Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet. Zagreb. |
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
1. de Privitellio, S., Caput-Jogunica, R., Gulan, G., & Boschi, V. (2007). Utjecaj sportskog programa na promjene motoričkih sposobnosti predškolaca. Medicina Fluminensis: Medicina Fluminensis, 43(3), 204-209. 2. Hraski, Ž. (2002). Utjecaj programiranih tjelesnih aktivnosti na rast i razvoj djece predškolske dobi. u: Findak, V. (ur.), Zbornik radova 11. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije, Rovinj, 22. – 26. lipnja 2002. Zagreb: Hrvatski kineziološki savez, 242-243. 3. Hraste, M., Granić, I., & Mandić Jelaska, P. (2016). Utjecaj različito programiranih aktivnosti na promjene u nekim antropološkim obilježjima kod djece predškolske dobi. U V. Findak (Ur.). U V. Findak (Ur.) Zbornik radova, 25, 204-208. 4. https://vlada.gov.hr/UserDocsImages/2016/Sjednice/Arhiva/09.%20-%205.a.pdf |