Nakon uspješno završenog predmeta student će moći: – procijeniti stupanj rasta i razvoja djece s obzirom na antropološka obilježja i dob djece, te izabrati sadržaje s obzirom na stupanj razvoja djece. – kreirati, organizirati i provesti sat tjelesne i zdravstvene kulture u cijelosti u redovitoj nastavi srednje škole. – planirati, programirati i izraditi izvedbeni plan i program tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi. – planirati programirati i izraditi izvedbeni nastavni plan i program rada tjelesne i zdravstvene kulture za osnovnu školu. – planirati programirati i izraditi izvedbeni nastavni plan i program rada tjelesne i zdravstvene kulture za trogodišnje i četverogodišnje obrazovanje u srednjem školstvu. – planirati programirati i izraditi plan i program izvannastavnih sportskih aktivnosti. |
1. OBILJEŽJA RASTA I RAZVOJA U PREDŠKOLSKOJ DOBI Obilježja morfološkog razvoja, razvoja motorike i motoričkih sposobnosti, funkcionalnih sposobnosti, kognitivnog razvoja , razvoja govora, razvoja informiranosti i emocionalnog razvoja 2. ANTROPOLOŠKA OBILJEŽJA DJECE I MLADEŽI Školsko dječje doba, predpubertet, pubertet, adolescencija 3. KINEZIOLOŠKI SADRŽAJI TJELESNOG VJEŽBANJA DJECE PREDŠKOLSKIE DOBI Motorički sadržaji tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi Vrste tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi 4. PROPISANI NASTAVNI PLANOVI I PROGRAMI U TZK 5. UVOD U PLANIRANJE I PROGRAMIRANJE U TJELESNOM I ZDRAVSTVENOM PODRUČJU Temeljni elementi planiranja i programiranja 6. METODOLOGIJA IZRADE PROPISANIH PLANOVA I PROGRAMA U TZK Standardna i kurikulumska 7. POSTULATI I PRISTUPI IZVEDBENOG PLANIRANJA I PROGRAMIRANJA Vertikalna unutarpredmetna povezanost Horizontalna unutarpredmetna povezanost Međupredmetna povezanost Svesmjerni pristup, višesmjerni pristup, usmjereni pristup 8. METODOLOGIJA IZRADE PLANA I PROGRAMA REDOVITE NATAVE Pripremna faza 9. METODOLOGIJA IZRADE PLANA I PROGRAMA REDOVITE NATAVE 10. Završna faza 11. PLANIRANJE I PROGRAMIRANJE U PREDŠKOLOM ODGOJU 12. PLANIRANJE I PROGRAMIRANJE U OSNOVNOM ŠKOLSTVU 13. PLANIRANJE I PROGRAMIRANJE U SREDNJEM I VISKOM ŠKOLSTVU 14. PLANIRANJE I PROGRAMIRANJE IZVANNASTAVNIH SPORTSKIH AKTIVNOSTI 15. STUDENTSKI SPORT 16. NFORMATIZACIJA PLANIRANJA, PROGRAMIRANJA I PRIPREMANJA NASTAVNOG PROCESA |
Obvezna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
Neljak, B. (2013.). Kineziološka metodika u osnovnom i srednjem školstvu. Priručnik, Gopal d.o.o., Zagreb. Neljak, B. (2012.). Kineziološka metodika u predškolskom odgoju, recenzirani interni nastavni materijal, Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu |