Razumjeti i obrazložiti svrhu i smjernice rada u tjelesnom i zdravstvenom području.
Opisati i dati kritički osvrt ustrojstva školstva.
Znati popuniti osobnu i školsku stručnu dokumentaciju.
Primijeniti principe ocjenjivanja u postupku vrednovanja učenikovih postignuća u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi.
Provesti sat tjelesne i zdravstvene kulture u redovitoj nastavi osnovne škole.
- tjelesno i zdravstveno područje u Republici Hrvatskoj i svijetu
- ustrojstvo predškolskog odgoja, osnovnog, srednjeg i visokog školstva
- temeljni elementi rada u školstvu (rad)
- temeljni elementi rada u školstvu (usmjerenost, ishodi i kompetencije)
- kineziološko obrazovanje
- tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje (smjernice)
- tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje (nastavni rad, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti)
- pripremanje nastavnog procesa (državna, školska, predmetna razina, posebnosti rada na satima tzk)
- vrednovanje odgojno-obrazovnog rada (praćenje i provjeravanje)
- vrednovanje odgojno-obrazovnog rada (ocjenjivanje)
- vrednovanje odgojno-obrazovnog rada (elementi provjeravanja i ocjenjivanja (motorička znanja, motorička postignuća, kinantropološka postignuća, odgojni učinci)
- metodička načela
- učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
- konflikntne situacije
15. stručna dokumentacija i razredništvo
Obvezna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
Neljak, B. (2013.). Kineziološka metodika u osnovnom i srednjem školstvu. Priručnik, Gopal d.o.o., Zagreb. |