Ishodi i cilj učenja:
Studenti će moći:
– Odabrati i provesti mjerne instrumente i postupke za procjenu motoričkih sposobnosti (koordinacija I agilnost, jakost, snaga , izdržljivost, fleksibilnost, ravnoteža preciznost)
– Odabrati i provesti mjerne instrumente i postupke za procjenu funkcionalnih sposobnosti
– Odabrati i provesti mjerne instrumente I postupke za procjenu morfoloških karakteristika
– Primijeniti instrumente za procjenu znanja tehničkih elemenata sportske discipline – Usporediti dobivene rezultate s modelnim vrijednostima
– Primijeniti dobivene rezultate u oblikovanju plana i programa treninga
Osnove kineziološke dijagnostike
Kriteriji za odabir testnih procedura u kineziološkoj dijagnostici
Dijagnostički postupci za procjenu zdravstvenog statusa
Dijagnostički postupci za procjenu morfoloških I kinantropometrijskih mjera
Dijagnostički postupci za procjenu razine treniranosti motoričkih sposobnosti
Dijagnostički postupci za procjenu funkcionalnih energetskih kapaciteta -laboratorijski I terenski testova
Dijagnostički postupci za procjenu motoričkih znanja
Analiza i usporedba rezultata kinanatropometrijskih mjerenja različitih grupa entiteta
Unos, obrada i interpretacija rezultat dobivenih provedbom terenskih testova
Dijagnostički postupci za procjenu stanja treniranosti
Unos, obrada i interpretacija rezultat dobivenih testiranjem
Usporedba rezultata dobivenih testiranjem s modelnim vrijednostima
American College of Sports Medicine. Thompson, W. R., Gordon, N. F., & Pescatello, L. S. (2010). ACSM’s guidelines for exercise testing and prescription. 8th ed. Philadelphia, Lippincott Williams & Wilkins.
American College of Sports Medicine. Riebe D. Ehrman J. K. Liguori G. & Magal M. (2018). Acsm’s guidelines for exercise testing and prescription (Tenth). Wolters Kluwer.
Assessments for Sport and Athletic Performance. Fukuda, D.H. (2019). Human Kinetics